Erreth-Akbe - 2009-01-01 04:35:59

Rzeczą podstawową w grze jest charakter postaci. Może być on Dobry, lub Zły, od charakteru zależeć będą Rasy.
Tzn. Postać o charakterze Dobrym może być Człowiekiem, Krasnoludem lub Elfem, a postać o charakterze Złym może być Orkiem, Trollem lub Mrocznym Elfem.

Aby każdy mógł dokonać racjonalnego wyboru Rasy opiszę mniej więcej zalety i wady każdej rasy.

http://img300.imageshack.us/img300/6541/paladynbn5.jpgCZŁOWIEK:
Wyglądu opisywać raczej nie potrzeba, każdy bowiem wie jak człowiek wygląda. Najbardziej wszechstronna rasa spośród "dobrej trójki". Cenią sobie sztukę magiczną na równi ze sprawnością fizyczną. Wykazują większą aktywność latem, zaś mniejszą zimną. Zamieszkują przeważnie południową część krainy. Ludzie wznieśli dwie potężne fortece obronne: Gondor i Rohan, twierdze te są zarazem stolicami dwóch wielkich obszarów ziemskich znanych jako Królestwo Północne (Rohan), oraz Królestwo Południowe(Gondor).










http://img183.imageshack.us/img183/2396/krasnoludam7.jpgKRASNOLUD:
Byli niscy, krępi, bujnie owłosieni, nie było widocznych różnic między obiema płciami.Żyją też długo, o wiele dłużej niż ludzie.Cechuje ich wielka siła,wytrzymałość,wytrwałość.Cenią sobie bogactwo jak i umiłowanie do rzemiosła.Pracują/Żyją w Kopalniach w których wydobywają cenne minerały jak i skarby,w ich pobliżu budują monstrualne Fortece które są nie zdobycia.Stali się zaciekłymi wrogami smoków i orków, od których bardzo wiele ucierpieli. Jednak rzadko prowadzili otwarte wojny przeciwko innym istotom (zazwyczaj elfom).
Ich główną bronią był młot i topór,mieli na sobie potężne zbroje i tarcze,których żadne z istot nie mogło się przebić.Ich siedziba to Mgliste Góry(Kopalnia Morii).








http://img266.imageshack.us/img266/5162/elfpy6.jpgELF:
Są jedną z najpotężniejszych ras Śródziemia.Nie starzeją się, cenią piękno – zajmują się poezją i śpiewem. W czasie Ostatniego Sojuszu wspólnie z ludźmi pokonują Saurona.Najważniejsze szczepy elfów to: Eldarowie,Elfy Światła,Elfy Ciemne i Teleri, którzy zostali w Beleriandzie, to Elfy Szare lub Elfy półmroku(oni przeszli na złą stronę).Ich siedzibą jest Rivendell.










http://img258.imageshack.us/img258/5184/darkelfpz1.jpgMROCZNY ELF:
Zazwyczaj znajdują się w stanie konfliktu z innymi odmianami elfów, zwykle zamieszkują bagna, ciemne lasy lub jaskinie, także podziemia, cechują się często mrocznym i raczej złym charakterem. Perfekcyjnie opanowali czarną magię , potrafią też dobrze władać mieczami oraz łukami. Przedstawia się je różnie: jako istoty o ciemnej (czarnej, grafitowej, fioletowej) skórze i włosach białych lub czarnych, oczach zaś czerwonych albo fiołkowych.Ich siedziba to Las Fargon.
















http://img134.imageshack.us/img134/5771/orkej2.jpgORK:
Orkowie zostali stworzeni za Dawnych Dni przez pierwszego Władcę Ciemności - Morgotha - poprzez okaleczenie i sprowadzenie do prymitywnego poziomu życia szlachetnych elfów. Podobno nigdy nie mieli własnej mowy, jednak nauczyli się mówić przekręcając słowa z innych języków, w tym z Czarnej Mowy. Stworzyli w ten sposób gwarę obfitującą w wyzwiska i przekleństwa. Nienawidzące nawet swego gatunku stwory utworzyły tyle odmian swej mowy, ile było ich szczepów i dlatego w Trzeciej Erze orkowie używali do porozumiewania się języka westron. Wiele ze starszych grup, takie jak orkowie z Gór Mglistych, uznali westron za mowę ojczystą i przetworzyli ją tak, że brzmiała podobnie do dawnych języków szczepowych.

Orkowie to stworzenia mroku, nieznoszące światła dziennego. Mięso stanowi ich ulubione pożywienie, nieważne, czy pochodzące z człowieka, elfa, krasnoluda, hobbita, czy nawet innego orka. Są budzącymi grozę wojownikami, przez co armia Władcy Ciemności składała się głównie właśnie z nich. W Trzeciej Erze, w Isengardzie, Saruman Biały stworzył ulepszoną wersję orków - Uruk-hai. Byli oni bardziej wytrzymali, a także mogli oni żyć również w słońcu.Ich siedzibą jest Mordor.


http://img401.imageshack.us/img401/9531/trollpu8.jpgTROLL:
Troll – każdy postrzega je jako brutalne wielkie i głupie stworzenia, jednak to nie prawda, trolle wykształciły wysoką kulturę, krążą plotki iż niektórzy przedstawiciele tej rasy zajęli się uprawianiem magi. stworzenie fantastyczne unikające słońca (często zmienia się pod jego działaniem w kamień), za to doskonale poruszające się w w lodowych klimatach. Zazwyczaj ich atrybutem jest wielka maczuga. Nie posiadające własnego języka ani Historii swojej rasy. Ich naturalnym wrogiem są Krasnoludy.Zamieszkują Szare Góry.

www.championsonline-bzs-forum.pun.pl www.darkwares.pun.pl www.bakugan-dark-revisions.pun.pl www.nmw.pun.pl www.caviapage.pun.pl