Kraina Brethilu- Tu, gdzie rodzą się bohaterowie

Gra forumowa (PBF) o tematyce fantastyczno-przygodowej. Tu zaczyna się Twoja przygoda!


#1 2009-01-01 22:15:57

Erreth-Akbe

Król

9667794
Zarejestrowany: 2008-12-31
Posty: 20
Punktów :   

Lekcja Druga: Profesja

Profesja, krótko mówiąc rzecz, którą zajmuje się wasz bohater, coś w czym jest lepszy. Można wybrać TYLKO JEDNĄ profesje główną.

Opisze każdą po kolei:

http://img396.imageshack.us/img396/8875/wojownikxi2.jpgWOJOWNIK: priorytetem każdego wojownika jest walka w zwarciu, umiejętnie posługują się oni ciężką bronią, np mieczami oburęcznymi, toporami, maczugami. Ciężko powiedzieć o znajomości magii, jednak są wojownicy znający podstawowe czary. Wielką zaletą wojowników jest możliwość noszenia ciężkich zbroi, co daje dużo większe możliwości obronne.

http://img99.imageshack.us/img99/8590/paladynlx3.jpg

PALADYN: od wojownika paladyni różnią się samym stosunkiem do walki. Paladyn walczy ku chwale bogów, religii (nie zawsze musi być to religia dobra, istnieją paladyni walczący po stronie mroku, jednak również oni walczą ku chwale złych Bogów). W dodatku paladyni preferują użycie tarczy i broni jednoręcznej zamiast wielkich broni dwuręcznych. Sprawnie poruszają się w ciężkich zbrojach. ORK NIE MOŻE BYĆ PALADYNEM

http://img78.imageshack.us/img78/5291/magok3.jpg
MAG: specjalizuje się w magi żywiołów, przyzwania i rozpoznania, magowie wierzą w równowagę świata, są to osoby obdarzone dużą inteligencją. Magowie nie są wstanie nosić ciężkich zbroi, ich wyposażeniem przeważnie jest kij, laska, skórzane ubrania, ewentualnie długie szaty. Bronią się i atakują czarami, a gdy dojdzie do walki w zwarciu posługują się przeważnie krótkim jednoręcznym mieczem. KRASNOLUD NIE MOŻE BYĆ MAGIEM

http://img223.imageshack.us/img223/6862/szamanda5.jpg

SZAMAN: jest to mag, który utracił wiarę w równowagę świata, szamani specjalizują się w magi zniszczenia i iluzji, ich mroczne sztuki są dla innych niezrozumiałe i bardzo niebezpieczne. Potrafią nauczyć się potężnych czarów, jednak ograniczają ich spore konsekwencje po ich użyciu. Z wyglądu przypominają magów. CZŁOWIEK NIE MOŻE BYĆ SZAMANEM

http://img223.imageshack.us/img223/210/kaplanik0.jpg


KAPŁAN: kapłani całe życie oddają służbie Bogu, co daje im możliwość poznania potężnych czarów leczniczych. Legendy głoszą iż niektórzy są w stanie nawet przywrócić umarłych do życia. Posiadają mało czarów ofensywnych, oraz ich umiejętność walki w zwarciu również nie jest najlepsza, co nie oznacza ze są bezbronni. Szybka zdolność reakcji i potężne czary obronne sprawiają iż kapłan może zranić niewiele osób, ale również niewiele osób może zranić kapłana. Posługują się głównie sztyletami lub kijami. MROCZNY ELF NIE MOŻE BYĆ KAPŁANEM

http://img266.imageshack.us/img266/3446/mordercayn6.jpg
MORDERCA: złodziej, cichy zabójca, unika walki w zwarciu zabijając z ukrycia łukiem lub zachodząc przeciwnika od tyłu. Jego wyposażeniem są głównie sztylety, czasem kastety, rzadko spotyka się morderców z mieczem lub toporem. Często też używają trucizn, znają kilka podstawowych czarów z dziedziny czarnej magi. Ich najlepszym atrybutem jest szybkość. ELF NIE MOŻE BYĆ MORDERCĄ

http://img145.imageshack.us/img145/867/lukty2.jpg
ŁUCZNIK: ceni sobie przyrodę i korzysta z jej pomocy, specjalizuje się w tresurze zwierząt, w walce używa łuku, kuszy,bądź innych broni miotanych, choć równie dobrze posługuje się mieczem i małą tarczą. Duża szybkość reakcji czyni z łucznika jednego z groźniejszych przeciwników. Nie zna magi, jednak w misjach zwiadowczych nikt, nawet mistrz magii rozpoznania, nie jest lepszy od łucznika. TROLL NIE MOŻE BYĆ ŁUCZNIKIEM


Erreth-Akbe, syn Eldariona, Króla Ludzi.
Ten, który górę rozgniewaną słowami uciszył,
Ten, który nosi na szyi Runę Pokoju,
Ten, którego zwą Władcą Smoków...
"Władcą Smoków nie jest ten, kto potrafi rozkazywać Smokom, gdyż stworzenia te wiele mądrzejsze i starsze od ludzi nigdy nie posłuchałyby rozkazu żądnego z nich...
Władcą Smoków nazwany jest ten, kto spojrzał w oczy Smoka i nie został przez niego zabity..."


KARTA POSTACI

- Mistrzu, kiedy zacznie się moja nauka?
- Już dawno się zaczęła.
- Wędrujemy w deszczu, błocie i wichrze już wiele dni, a ja niczego się nie nauczyłem.
- Bo nie zdajesz sobie sprawy czego uczę. Pamiętaj, zapalić świecę nie tylko oznacza stworzyć światło, ale także rzucić cień.
Jesteśmy podobni do pielgrzymów, których nie męczy wędrówka przez pustynie, ponieważ ich serca zamieszkały już w Świętym Mieście.


Największym złem,
na które cierpi świat,
to nie siła złych,
lecz słabość dobrych.
Kto czyni cnotliwie
i przed złem się wzdraga,
tego sławę po świecie
roznoszą pochodnie.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.fanidredwerkz.pun.pl www.zootechnika2009.pun.pl www.ridersi.pun.pl www.gsa.pun.pl www.rpssamp.pun.pl